11 Aralık 2011 Pazar

♥ Yılbaşı Hediyem Ne Olsun? ♥



Bloglar arası hediye çekilişinde kime hediye göndereceğimi öğrendim...
Fakat ne yapacağımı bilmiyorum, elimde birşey var  yapmak istediğim...
Ya o olmazsa alternatif birşeylerde olmalı...  Ama neeee ?

Son gönderim 19 Aralık yani çooook az vaktim var...
Birçok şey yapabilirim, fakat malzeme sıkıntım var... Gidip almak için neredeyse 1 gün gerekli...
O 1 günü değerlendirmek için acele etmeliyim... :)

Kendime kızıyorum neden hazırlamadım şu ana kadar diye... :(

Umarım göndereceğim hediye karşı tarafı da çok mutlu eder.
Kime göndereceğim biliyor musunuz?

Şimdi söylemem :) Yazacağım ama biraz daha vakit var. :)
Ben söylemeden belki  "O" size söyler.... :)


Şimdilik,
Sağlıcakla Kalın...

3 yorum:

  1. o nerden bilip söyleyecek, bende biliyorum artık kime göndereceğimi :) biraz uzaklara gidecek benimkiler, ben peçete dekupajlı sabunlar hazırladım, çoçukları içinde ufak bişeyler koyarım diye düşünüyorum, sen kime gönderiyorsun bana söyleyebilirsin :))

    YanıtlaSil
  2. O zaman sana söylüyorum aramızda kalsın. :))
    Ben bir seccade işliyorum umarım bitirebilirim.
    Bitiremezsem alternatif birşey düşünmeliyim.
    Çünkü seccade için seçtiğim ipler yetmeyebilir.
    Buralarda da yakın bir yer yok ip alabileceğim...
    Benim hediye göndereceğim yer pek yakın sayılmaz... En azından il değiştiriyoruz.
    Birde göndereceğim hediyenin beğenilmesini çok isterim... Her aşamada dönüp dönüp bakıyorum güzel oldu mu diye :)

    YanıtlaSil
  3. inanmıyorum sana koskoca seccademi işleyip göndericeksin, birde beğenilirmi diye düşünüyorsun :))) beğenmezlerse bana gönder :) el emeği başka hiç bir şeye benzemez valla bende yalan yok ben o kadar emek verdiğim bir şeyi gönderemem :) bende şehir dışana gönderiyorum )

    YanıtlaSil