22 Aralık 2011 Perşembe

Hediyem geldi ve bende gönderdim :)

Benim hediyem Sevgili  Özlem'den geldi. Ben bayıldım. çok severek kullanmaya başladık.
Fakat amacının dışında kızımın her dakika görmek istemesi sebebiyle, plastik vantuzla pencerede asılı :)
Ben ve hediyemi gören herkes çoook beğendi. Özlem kızım içinde bir toka koyuvermiş kutuya.
Teşekkür ederiz özlem teyzesi...

Aslında hediyem tam bir doğum günü hediyesi gibiydi. 17 Aralıkta elime ulaştı. :)
Amacını ikiye katlamış bir hediye oldu...
Ben makina sorunum sebebiyle fotoğraflayamadım. Gün ışığını kaçırmadan fotoğraflayıp paylaşacağım.
Paketimdeki puanlı grafon kağıdına da ayrıca bayıldım.   Fotoğraflarıda Özlem'in sitesinden aldım. :)
Blog adını etiketledim....  ( Özlem izinsiz aldım ama blogda görünce dayanamadım )

EMEĞE SAYGI ya HEP DESTEK TAM DESTEK  !!!





Bende hediyemi çok değerli bir blogger arkadaşıma gönderdim. Umarım çooook beğenir.
Belki de kızına saklar, Nazlı teyzenden hatıra der :)
Gece alelacele fotoğrafladım. Paket ve detay hiçbirşey fotoğraflayamadım... :(
Zaten tamda kafamdaki gibi hazırlanamadım. Arkadaşım anlar halimden... :)








5 yorum:

  1. Beğendiğine sevindim,yeni yıl mutluluk getirsin.senin hediyende çok güzel,çok emek vermişsin...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. yeahhhh :)) biliyordum içime doğmuştu, birde numara çekiyorsun istanbul dışı falan diye benim o seccade benim :)))) bekliyorum merakla bugünde gelmedi :) yarın inşallah ellerine emeğine sağlık çok çok güzel bir hediye kıyamam ben kızıma saklıcam inşallah ilk seccadesi olucak nazlıcım ne yazsam bilemedim dur şimdi yazmıyorum gelsin öyle yazıyım .)

    YanıtlaSil
  3. İçimden geçiyordu zaten hediye de çıkınca çoook güzel oldu.
    Sabırsız davrandım sürpriz olmaktan çıktı.İpim yetmedi.
    Onu temin edene kadar istediğim tarihte yetişmedi :(
    Aldığında yorumlarını bekliyorum. Çok özendim ama yinede vardır, minnak minnak hatalar...

    Bu arada Yurtiçi kargo ile gönderi yaptım. Sözde siz adreste yokmuşsunuz ve ihbar notu bırakmışlar.
    Takip etmek istersen.
    Gönderi No : 109271597095
    Kağıthane Şb.: 212-2951350
    İstanbul içi bile 2 günde teslim ediliyor.
    Yuhhh artık değil mi?

    Bu arada hediyem gelmeden belki biz birbirimize çıkarız diyordum :)

    YanıtlaSil
  4. nazlıcım hediyem dün akşam üstü ulaştı elime, benden çok beyza bekliyordu paketi, içinde barbili bir hediye çıkınca mest oldu şimdi başında tacı ile dolaşıyor birde zırt pırt el yıkanıyor :)) seccadeye bayıldım nasıl güzel işlemişsin çok emek vermişsinnasıl teşekkür etsem bilemiyorum ellerine sağlık canım tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Canım beğenmenize çok sevindim.
    Öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil