31 Aralık 2011 Cumartesi

Bademimle bol duygulu, karlı ve dolu dolu alışveriş...

Ballı bademimle dün alışverişe çıktık...
Maksat badem mutlu olsun. Birşeyler yedik, aldık, kullandık sevdik vs.
Sonra eşim aradı kızım buraya gelsin kendine hediye seçsin dedi.
Asıl amaç onun seçtiklerinin aksine beğendiği birşey varsa sonrasında sürpriz yapmak...
İşi dolayısıyla bademimin pekte seveceği bir ortamı var. Ben bademi babasına bıraktım annem ve kardeşimle AVM de dolaşmaya başladım. Ayrılırken konuşmuştuk yoğunluk olursa gidip alacaktım bademi.
Mağazaya gittiğimde gördüğüm manzara bende tarifsiz duygulara neden oldu.
Eşim oradaydı, fakat badem yoktu. Babası mağazada aşırı yoğunluk olduğundan bizimkini küçük depo olarak kullanan bölümde bırakmış önüne de bir dolu oyuncak sermişti.
Aslında eşim onun için o an en güvenli ve mutlu ortamı sağlamıştı ama, ben birden hüzünlendim.

Yavru kuşum ne çabukta büyümüştü,
Uslu akıllı bir kız olmuştu.
Sessizce oynuyordu, üstelik çokta mutluydu.
Ama ben duygulandım...
Aslında ufacık bir süre içinde olsa yalnızdı yavrum, babasının işi olduğunu farketmişti.
Belki birçok çocuğun direneceği durumda  tek başınaydı.
Demek ki bana birşey olsaydı babasıyla işyerinde olmak zorunda olsaydı, bu kadar olgun olacaktı.
Kelimelerle anlatamayacağım kadar gururlu, hüzünlü, duygusal ve mutlu bir sahneydi aslında.
O an yavrumu fotoğraflayamadım. İçimde duygu dalgaları vardı. Ama uyudum uyandım gözümün önünde bebeğimin büyüdüğünün kareleri.

Canım yavrum seni çoook seviyorum.

Bizim küçük hanım fotoğraflanmayı pek sevmez. Doğru düzgün poz da vermez.

AVM lerde bizim ilgi alanımıza girdiğimizde bazen huysuz ve tatlı olabilir.
Bayılarak aldığı minicikler bile onun yorgunluğunu gizleyemez. Uzaklara dalar badem.



Yinede alışverişten yana karlı çıktı :) Babasının getirecekleri hariç, benim aldıklarım onu hem mutlu edecek hemde bence ekonomik.

Polar battaniye koltukta TV keyfi yaparken üzerine örtsün diye alındı. Fiyatı 10,00 TL
Strawberry saat Collezione Outletten alındu Fiyatı 10,00 TL
C&A  t-shırt 7,00 TL
Timaş Yayınları cep masalları eksiklerden 5 tane alındı 5,00 TL
Kitap okutmayı ve yeni aldığı masaldaki resimlere bakarak hayal dünyasından bize anlatmayı da çoook seviyor.
C&A ikili pazen pijama takımı 50,00 TL

Bende kendime Collezione Outletten Çanta, cüzdan ve kalplerine vurulduğum bir çift çorap aldım.

Çanta 10,00 TL Cüzdan 5,00 TL Çorap 2,00 TL





5 yorum:

  1. Analı kızlı pek şekersiniz :)Ne cici hediyeler bunlar, e babaya yok mu hediye :))
    Güzelliklerle dolu nice senelere diliyorum ....

    YanıtlaSil
  2. maşallah ;)
    o poz vermediği fotoğraflara bayıldım;)

    YanıtlaSil
  3. Banu ablacım teşekkür ederim. Aslında biz bunları ucuz bulduk aldık. :)
    Babaya her daim bakarız ciciler, şıklar :))
    İçimize sinen uygun fiyatlı ihtiyaçlara zıplıyoruz analı kızlı :) Gerçi o şimdi ekonomi falan anlamıyor ama staj niyetine anlatıyorum yine de birşeyler :))

    biyaşımadaha girdim, teşekkür ederim.
    Bende bazen ağmalarına bayılıyorum, azcık delimiyim neyim ?

    İ

    YanıtlaSil
  4. Bademine maşallah,çok şeker gerçekten büyümüş fotoğraflarda bile farkediliyor.Çok güzel bir genç kız olacak annesi,Cicilerinizi musmutlu günlerde kullanın ,sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. senden bir kaç gün ses çıkmayınca merak etmiştim, sonrada ben fırsat bulup bakamadım, ama sonunda çok güzel bir postla gelmişsin bademin güzel güzel fotoğraflarını gördük çok şükür bence çokta güzel çıkıyor annesi sen bakma ona hep çek alışıyorlar, bak bir süre sonra poz vermeye başlar :) çok güzel şeyler almışsınız, alvin evleriniz çok güzel bizde tamamlamak istemiştik ama gittiğimizde yerinde yeller esiyordu :)

    YanıtlaSil