24 Aralık 2011 Cumartesi

Nuraydan gelen tatlılar :)

Sevgili Nuray bana doğum günümde öyle ciciler göndermişki bayıldımmm.
Çoook cömert davranmış gönderirkende :)
Teşekkür ederim arkadaşım çok mutlu oldum. Eline gönlüne sağlık.

Bu amerikan servis o kadar şık olmuşki yanına kızımın bir fotoğrafını koyup, pano yapma niyetindeyim.


Buzdolabı magneti



Odasına kapı isimliği Odasını anneanneye getirirsek ya da evimize geçersek kullanacağız inşallah :)

 Kapı kolu kedisi :)

Anahtarlık, magnet ya da silikonla bir çerçeve kenarına iliştirilecek harika cik cik :)


 Sevimli iki toka ve en sevdiğimiz kahramanlardan Minnie Mouse toka tutucu


Noel babamız çoook sevimli ve tonton :)


Çok teşekkür ederim Nuray harikasın :)

1 yorum:

  1. Canım benim çok incesin:))) beğendiğin için öyle mutlu oldumki ,mutlu yuvanızda güle güle kullanın,Senayıda çok öp benim için ,doğum gününe tesadüf etmesinede ayrıca sevindim,sevgiler...

    YanıtlaSil