30 Nisan 2013 Salı

1 Evimiz 1 Karavanımız var daha Ne Olsun :)

Geçen akşam baban işten geldi sana birlikte film izlemeyi teklif etti.
Sende isteklerini ve  duygularını her durumda rahat söyleyebilen bir çocuksun ne mutlu bize.
Hayır babişşşş birlikte lego oynayalım dedin.

Babişte kırmadı seni oturdu lego oynamaya, sohbetiniz pek hoştu doğrusu :)

- ( Baba ) Kızım 3 lü ince beyaz lazım.
- ( Sena ) Hıhı
- ( Baba) Sana söylüyorum aşkım
- ( Baba ) Hahh buradaymış.
- ( Baba ) Şimdide kırmızı kalın 2 li
- ( Sena ) Tamam....
- ( Baba ) Ne tamamı ben film izleyecektim. Oturttun beni buraya hıhı tamam...
     Biraz da sen birşeyler bulsana.
 Muhabbet benzer şekilde uzar gider...

Sende cici bir gülüş babiş mest oldu, sonunda epey uğraşlar sonucu sen zengin oldun :)
Kocaman müstakil bir evin var. Ama ben post yazarken sen çoktan Kentsel Dönüşüme başladın.
Senin evin ömrü 3 gün sürdü...

Karavan daha eskilerden nedense kıyamıyorsun onu hurdaya çıkarmaya :)

SİZİ KOCAMAN SEVİYORUM BENİM KÜÇÜK AİLEM 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder