8 Nisan 2013 Pazartesi

En beğendiğim yemek blogu. ( Tavsiyemdir )

İnternette yemek bloglarını dolaştığım bir anda harika bir blog keşfettim.
Daha önce karşılaşamadığım içinde çokça üzüldüm.
O öyle bir blog ki, mutfağa dair ne ararsanız var.
Herşey o kadar düzenli ki, blogda gezerken keyfiniz 2 ye katlanıyor.
Her şey çok açık ve net. Başlıklara tıkladığınızda aramak istediğinizden fazlasıyla karşılaşıyorsunuz.

Kurduğu sofraların göz alıcılığının yanısıra, doyurucu olduğu da aşikar.
Bizim evimizden, bizim mutfağımızdan çıkmış gibi.
Bir anne eli değdiği belli.

Söylenecek çok şey var, aradığınız mutfaktaysa şimdilik burada zaman kaybetmeyin.
Ben sizi oraya götüreyim.










Http://muhteremleafiyetle.blogspot.com






1 yorum:

  1. Sevgili Sena'nın annesi,
    Biraz önce (biraz geç fark ettim) blogum ve benim hakkımda yazdığın yazıyı okudum.
    O kadar güzel şeyler yazmışsın ki hem mahcup oldum, hemde gurur duydum.
    Beni çok mutlu ettin :)
    Tarif arayanlara faydalı olmaya çalışıyorum, tarifleri bu yüzden ayrıntılı veriyorum.
    "Her şey o kadar düzenli ki" demişsin, sağolasın düzeni çok severim blogumu da belli bir düzende hazırlamaya çalışıyorum.
    Bu güzel yazı için çok teşekkür ederim.
    Blogunu sanırım güncellemiyorsun ama yine de teşekkür etmek istedim.

    YanıtlaSil