5 Mayıs 2013 Pazar

Özledim Seni Çiçeğim...

Özledim prensesim seni.
Yoksun 2 gündür. Anneanneyle birlikte büyük anneanneye gittin.
Büyük dayının çocuklarını da buldun bizi unuttun.
Mutlusun biliyorum, senin enerjine ayak uyduracak bir abi, bir abla var yanında...

Acaba büyüdükçe, mutlu olduğun her ortamda bizden ayrı uzun müddet kalacak mısın?
Tabii bize bağımlı olma, ama kendini de çok özletme bebeğim.
Annenden yarınlar için bir mesajdı bu, büyüdükçe oku bu blogu.

Büyüdüğünde ergenlik çağına geldiğinde hormonlarının etkisiyle sana baskı yaptığımı sanma sakın.
Ben seni görmesem, öpmesem, koklamasam özlüyorum.
Sensizsem hemen özlüyorum.

Benim miniğim, bal yanaklım, çiçek kokulumsun her zaman.


1 yorum:

  1. ahh kıyamam yarın bende yenıden ıse baslıyorum ve ılk kez kızımla bu kadar yarı kalacagız suan yazıyı okurken agladım resmen:(

    allah acılarını gostermesın

    YanıtlaSil