13 Ekim 2011 Perşembe

Miniş miniş eller...

Kızımla bugün biraz faaliyet yaptık.
Önce patates baskıyla renkli çam ağaçları yaptık.
Sonra onları ben kestim. Kızım, kartonun üzerine yapıştırdı.

2. olarak bir yapalak ayşe yaptık :)
Onda da ipi kızım seçti saç modelini de o tarif etti, birlikte hazırladık.
Ben kağıda yapıştırıcı sürdüm, kızım yapıştırdı.
Gözleri ,kolyeyi, elbisenin kolundaki dantelleri, burun ve dudağı yine kızım yapıştırdı.
Sonra o kolyeyi kıskandı, benim kolyem yok, keşke ona da yapmasaydık dedi. :)

3. ve son olarak bir tırtıl yapmaya çalıştık, hareketli gözleri yapıştırdık, kablo bağlayıcı plastikten anten yaptık.
(Aslında pipo temizleyici çubuk olsaydı daha iyi olurdu. kadife dokusu daha hoş olurdu :( )
Sonra üst kısımlarını renk renk boyadı. Önce anneannesine hediye etti, sonra aldı, babama da göstereceğim dedi.
Sehpaya dizdi :)

Bütün faaliyetlerimizde evde var olan malzemelerden faydalandık.
Patatese çam ağacı yapmak için metal kurabiye kalıbınan faydalandık :),















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder