5 Ekim 2011 Çarşamba

Kelebeğimden patates baskı :)

Minik sevgilimle bugün patates baskı yapmaya karar verdik ve yaptık.
O bu işi çok sevdi çok heyecanlandı.
İlk başlarda ben ona anlatmaya çalışırken 3-5 saniye içinde bana bilmiş bir öğretmen edasında ders vermeye bile başladı.
Hatta akşam babasına göstermek ve kurutmak maksadıyla  kombinin üzerinde yerini aldı. :)

(Diyalog şu şekilde )

- Anne en yukarı asarsan çabuk kurur, sen bunu bilmiyor musun?
- Çamaşırlar nasıl yukarıda kurur, resimlerde öyle işte....
- Çamaşırlar gibimi kurur kızım?
- Evet ama onlar çamaşırlar gibi ütülenmez.

Onunla herşey çoook güzel.
O mutlu ben mutlu....
Bilmiş edaları, olaylar karşısında kurduğu cümleler beni ağzı 5 karış açıkta bırakıyor.

Seni seviyorum, sana aşığım minik kelebek...











13 yorum:

  1. Yerim ben onu çok da güzelmiş Maşallah, benim kızımda 82 li ama henüz torun morun yok...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.
    İnşallah kısa zamanda sende anneanne olursun meral ablacım.
    Annemin söylediğine göre torun sevmek bambaşkaymış.
    Allah hepimizin gönlüne göre versin :)

    YanıtlaSil
  3. kücüklügümdeki yaptigim seyler aklima geliyor :) masallah allah bagislasin :) ne tatli...

    YanıtlaSil
  4. Benimde aklıma küçüklüğümden geldi :)
    Patates baskı ve ip baskı ne kadar çok yapardık :)

    YanıtlaSil
  5. rabbim bağışlasın kuzucuğunuzu:)
    annesi,pek bi hamarat olacak bu prenses büyünce maşallah:)
    takipteyim bundan böyle ...
    bende bekliyorum sizi sayfama,bir fincan kahve keyfine...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Hamarattır benim kızım :)
    Bende seve seve ziyaret edeceğim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. maşallah sena'ya, bu arada benim Duruşuma da çok benzettim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar. Çok keyif almışsınız gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. İso teşekkür ederim evet baktım bende benzettim.
    Maaşallah ikisinede :)

    Ahu keyif almazmı hemde nasıl keyif aldı.
    Yine yapalım yine yapalım diyor ama, gezmekten başımızı pek kaldıramadık :)

    YanıtlaSil
  10. ah yavrum maşallah yerim ben onu yaaa:)))Allah nazarlardan saklasın,mutluluğunuz daim olsun..amin..

    YanıtlaSil
  11. Sitenizi izlemeye almaya çalışıyorum ancak sanırım bir sorun var. Alamıyorum...

    YanıtlaSil
  12. Ahu, sitemi neden izleyemediğini bilmiyorum :(
    Zaten blog kullanmayı da tam olarak bilmiyorum. Hatta bazen izleyicilerim ekranda görünüyor, bazen yok...
    Sebebini bir şekilde öğrenirsem paylaşmaya çalışırım.

    Filiz, teşekkür ederim darısı minik kızınla sana olsun :))

    YanıtlaSil
  13. Maasallah cok seker bir kizin var annesi :)

    YanıtlaSil