9 Kasım 2012 Cuma

Hatırlamakta güzel, hatırlanmak gibi...

6 Kasım görümcemin doğum günü.
O gün için ona birşey yapamadık, eşim işten çok geç çıkıyordu.
Sadece telefonda kutladık.
İnsanlar doğum günlerinde sürpriz beklerler ve o nedenle sürpriz anlamını yitirir bir yerde...
Hafta sonu görüşürüz gibisinden laf kalabalığı yaptık.

Onun hiiiiç haberi olmadan 7 kasım akşamı kapısına dayandık 6 kişilik bir çete olarak :)
Kim o dediğinde cevap vermedik, tedirgin oldu...
Allahtan apartman görevlisi vardı da o aidat için geldim dedi. ( bizim ricamızla )
Kapı açıldığı anda SÜRPRİZZZZ  :) :) :) ( Eminim önce korkudan, sonra şaşkınlıktan şok yaşadı )

Güzel bir geceydi, nice, mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum tekrar :)

 Mutfak eşyalarını pek seven görümceme küçük hediyeler aldım.






Birde kendim bir kaneviçe işledim. buradaki modelden.

Son zamanlarda pek moda olan kraft kağıdı, kendir ipi ve dantel kağıt üçlüsünden paket yaptım.
Seve - beğene kullansın dileğiyle...





10 Kasımda benim kardeşimin doğum günü, yetişkin erkeğe hediye almak çok zor.
Şu ana kadar onun için hiç planım yok. Umarım güzel birşeyler gelir aklıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder