27 Ağustos 2012 Pazartesi

Biz geldik :)

Uzun zamandır yoktuk buralarda, nereden başlayıp ne yazsak bilemedik...
Bundan sonra uzun ayrılıklar olmadan, buradayız inşallah.
Merak eden arkadaşlarıma ve herkese yeniden merhaba :)

Kızımız okullu oldu artık 10 Eylül itibariyle anasınıfına başlayacak.
O çok heyecanlı biz ondan daha heyecanlıyız..

Doğum günümüzü kutladık, sevdiklerimizle beraber. Anneannemizin evini dağıttık yine:)
4. yaş günümüz de diğerleri gibi neşeyle geçti.

Çok güzel bir tatil geçirdik. Bu yıl kendi aracımızla tatile çıktık.
Rotamız belli değildi. Feribotla Bandırmaya geçtik ve oradan Ayvalık sarımsaklı ya gitmeye karar verdik.

Sarımsaklı da daire kiraladık. Çok güzel şirin bir bahçesi vardı. Sena da, bizde çok sevdik.

Planlasak olmazdı görümcem görümcesiyle Sarımsaklı ya geldi :) ( komik oldu değilmi ?)
Kuzenler denizde eğlendi, lunaparkta coştu. :)

Eşimin büyük dayısı İzmir de yaşıyor. O kadar yakınken birde Gaziemir'e geçtik.
Yolumuzun üzerindeki Buca da Atatürk büstüne hayran kaldık. Ama çevresini de düzenlemek şart bence.

Dönüşte Çanakkale boğazını geçip şehitler abidesini de ziyaret ettik.
Allah rahmet eylesin.
Tekrar ziyaret edebilmeyi çok isterim.