19 Mart 2012 Pazartesi

☺☺☺ Bahar Geldi ☺☺☺



Dün güneşi gördük attık kendimizi dışarı :)
Gelmeyen bahara inat, dün güzeldi hava, hemde şaşırtacak kadar.
Senam da çok mutluydu.

Fakat bir sorunumuz vardı. Bütün kış, eşofmanlar pantalonlarla geçmişti.
İnat etmiştim, etek ya da şort giydirecektim.
Büyük gelen çorapları zor oluyordu, hatta bir çoğu olmuyordu.
Etek-şort grubu en bol olanı belini sıkacaktı nerdeyse...
Ayakkabılardan bahsetmeyeceğim bile, bir yığın ayakkabısı vardı, onlarında diğerlerinden farkı yoktu.
Ne ara bu kadar büyüdü de ben farketmedim.

Kızımında çook heyecanlanması, istemesi sebebiyle pek içimize sinmese de 2012 ilk bahar kombinimizi yaptık.
Darısı diğer güneşli günlere :))

Detaylı bir alışveriş şart oldu, hemde sezon başında...

Aslında sezon ortası ya da indirimli alışverişler en çok tercih ettiklerim.
Sezon ortasında tüm modelller içinden, en beğendiklerimi alabiliyorum.
İndirimi zaten kim sevmez :))


2 yorum:

  1. Şimdi gördüm bu postu,annesi Sena çok şık olmuş,hem büyümüş hemde kilo almış maşallah ,çok şanslısın kız annesisin:)) mutlu günlerde büyüt...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray teşekkür ederim evet kızım gözümün önünde büyümüş, ne çabukta büyüyorlar.
      Evet galiba biraz şanslıyım :)
      Senin oğlunu da ben merak ediyorum aslında.
      Hepimiz evlatlarımızı sağlıkla, mutlulukla büyütelim :)

      Sil