29 Mart 2011 Salı

Mumla eskitme tepsi

Bu tekniği ilk kez denedim internette ki araştırmalarım sonucu en anlaşılır anlatımı burada buldum.
Meralhobiart gerçekten bu konuda çok çok iyi. Denemek istediğim birşeyi onun anlatımlarıyla daha kolay halledebilirim.



Tepsimi 2 kat beyaz boya ile astarladıktan sonra zemine krem rengi boya uyguladım tamamen kuruduğunda bakkal mumu denen beyaz klasik mumu yatay olarak eskitmek istediğim heryere sürdüm.
Ardından zıttı olan bir renkle boyamam gerektiği için bordo-lila-beyaz boyayı eşit olarak karıştırdım.
Boya tamamen kuruduğunda bulaşık süngerinin yeşil kısmıyla hep aynı yönde yatay olarak zımparaladım.
Bulaşık süngeri tamamen kuru yeni bir sünger olmalı, boyalarımız su bazlı olduğundan nemli bir sünger bunun için uygun değil.
Eskitmek istediğim görüntüyü yakaladığımda kuru bir fırçayla üzerindeki kalıntıları temizledim.
Son olarakta dekupaj yaptım ve vernikledim. :))

2 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun kızımın yaşındasın, evdede birsürü şey yapabilirsin ufaklığıda öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim cevabınıza, çok mutlu oldum.
    Evde ufak ufak birşeyler yapmaya çalışıyorum fakat ilerisi için bir kursa katılmayı çok istiyorum.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil